Ödeme seçeneklerim nelerdir?
-Alışverişleriniz sırasında kredi kartı ve havale seçenekleri veya Kapıda Ödeme bulunmaktadır.
1-Havale & Eft ÖDEME
Havalenizi veya EFT yaparken gönderen bölümünde mutlaka fatura bilgileri
kısmında kullandığınız ismi kullanınız ve sipariş numaranızı belirtmeyi
unutmayınız
3 iş günü
içerisinde banka havalesinin de yapılmış olması gerekmektedir. Aksi takdirde
siparişiniz iptal edilecektir Resmi tatiller içerisinde yapacağınız
alışverişler, takip eden iş gününde işleme konulur
Havale veya Eft Yapılan Alışveriler için Hesap Numarası
Banka Hesap Numaralarımız
Banka hesaplarımıza ait bilgiler aşağıda ki tabloda detaylı olarak belirtilmiştir.
|
|||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TR:890006200042600006692220 |
İnternettem nasıl Havale & Eft Yapabilirim
Bankaların internet bankacılığı hizmetini kullanalarak sitemizden yapmış olduğunuz alışverilerin ödemesini bankaya gitmeden çok kolay bir şekilde havale yada eft ile yapabilirsiniz.İnernet bankacılığı ve internetten havale ile ilgili bilgiler aşağıdaki linklerde mevcuttur.
2-Banka Kartı ve K.kartı İle Ödeme
Banka Kartına Tek Çekim
Diğer Kredi Kartlarına 9 Taksit
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir: Bu nedenler arasında başlıcaları :
1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması
2. Kart numarasının hatalı girilmesi
3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması
4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması
5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması
6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız
7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması
8. 3D Secure sisteminde istenilen bilgilerin eksik yada hata olması
9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması
10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz
11. kredi kartı ile internetten harcama 17 Ağustos 2017 de sona eridi
Online alışveriş yapmaya devam edebilmek için kartın onaylattırılması gerekecek.
BDDK tarafından alınan karar neticesinde bankalar müşterilerine kredi kartı gönderirken online alışveriş özelliği kapalı olarak gönderecek.
Müşteri ise kredi kartını aldıktan sonra banka müşteri hizmetleri ile görüşüp internet kullanımı için gerekli onayları vererek alışveriş yapabilecek.
Mevcut kartlar için ise müşterinin bankaya 17 Ağustos 2017 kadar onay vermediyseniz
Onaylar yazılı ya da bazı bankaların yönlendirmesi ile telefon mesajı ile yapılabilecek
Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bankanızın Çağrı merkezi ile görüşmeniz gerekmektedir.
9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması
10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz
• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 3340'a gönderebilirsiniz.
• 444 03 33 nolu Garanti Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
İŞ BAKASI
• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 4402'ye gönderebilirsiniz.
• 0850 724 07 24 nolu Türkiye İş Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
YAPI KREDİ
• AÇIK (boşluk) Banka Müşteri numaranızı yazarak 4944'e gönderebilirsiniz.
• 444 0 444 nolu Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
AK BANK
• INTERNET yazarak 8885'e gönderebilirsiniz.
• 444 25 25 nolu Akbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz QNB BANK
• INTERNET (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2273'e gönderebilirsiniz.
• 0850 222 09 00 nolu QNB Finansbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
VAKIF BANK
• HEPSİ yazarak 6635'e gönderebilirsiniz.
• 0850 222 07 24 nolu Vakıfbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
HALK BANK
• ONAY yazarak 3404'e gönderebilirsiniz.
• 0850 222 04 00 nolu Halkbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
TEB BANK
• AÇIK (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2941'e gönderebilirsiniz.
• 0850 200 06 66 nolu TEB müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz
ING BANK
• ONAY (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2205'e gönderebilirsiniz.
• 0850 222 0 600 nolu ING Bank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
DENİZ BANK
• SANAL (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 3280'e gönderebilirsiniz.
• 444 0 800 nolu Denizbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.
• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz |